Follow me on Insta! :D

Search Me.

Tuesday, September 30, 2008

GAH.

I am currently in a weird mood where I get impatient and angry quickly. I think it has partly to do with the fact I spent about an hour sweating in the dining hall and piercing holes all over my inept fingers with pins as I tried to perfect the art of cutting KH Jahitan cloth WTH.

I had the urge to throw my laptop out of the window because right in the middle of doing my own decoration for the KKS Hasil Kajian the computer restarted itself =_=

I need to go see a psychiatrist.
Laugh with me.

click on it! =D

So much for the good girl image (haiya, as if la). Of course I didn't send this in to teacher. I removed it first x) Then I added THE END IS NEAR. Terrence said I was cursing them haha. SO ya la I removed the whole thing and put a normal BORING THE END. Hmph.

By the way, people, I'm thinking of putting this blog on hiatus while I study for Phase 1 of exams. And it's my decision. DO NOT TRY TO SAY NO, CANNOT! CANNOT PUT ON HIATUS! Because, there are a whole stack of links for you to go waste your time at. Like I said go to Kay-E's blog and spam her cbox, cuz there are still no friggin' sign of a post.

It's 1.41am and I just told my mom "It's not bedtime yet..." when she asked me to go sleep. And I wonder why on Earth I woke up at 8.30am on Monday when I actually set my alarm for 7am. My dreams were too riveting, possibly. I had this weird dream where I was in Africa or something. I think I forgot like 75% of it the second I woke up ._.

Okay, I better stop now. I need to go cuddle my awesomely-soft doggie-chan.
I hearts SPINACH LMAO (inside joke)

That was very random.

Ignore it.

I said.

Ignore it.

Oh I realized that I haven't told you all about the very nice gap in my lower teeth. I extracted one from each side last month at the dentist's and it feels AWESOME! I know I sound retarded. Except for a few painful numbing jabs that is rated 3/10 for my pain gauge, I think it went rather smoothly =D

I didn't extract my teeth because they were rotting or whatever, but because my mom and the dentist said my braces weren't doing me good because there wasn't enough space in my mouth. So yeah. My two teeth were soaked in Clorox for a few days, apparently to preserve it. I'll take a piccie when I feel like it.

Oh and this was the bruise I got the other day. I don't know how. Luckily the broken blood vessels (that's the red and purple lines you see) are mending fine. This reminds me of Kamilia's book, Brisingr, where they were describing bruise colours. See, mine is crabapple green! I think.

Bye bye.

Friday, September 26, 2008

~.~

I am doing free promotion for Kay-E's blog. Please visit her blog at http://wwwblogdot.blogspot.com/ as of now, there are nada/nil/zero/sifar/ling posts.

Go go visit her blog. But don't forget about me ='(

Feel free to spam at her cbox.

And link her.

And DON'T VOTE KESSY FOR CUTEST DOG NYAHAHAHAHHA.

---

Ok on another note, I shall speak about the friggin' dunno-what-jap-name competition. I FAILED IN MAKING TEACHER ACCEPT IT AND SENDING IT TO JAPAN =(

I only have one more art competition to look forward to which is the 15th Kanagawa Biennial World Children's Art Exhibition. But I already have an entry ready for it, which is a giant Chinese panda. And they only allow ONE ENTRY PER PERSON. Hmph.

Only like, 400 entries are selected for the exhibition.

Cross your fingers with me that I'll manage to get inside the top 400. (as if la, it's an international art competition)

I have no hope whatsoever to win one of the main prizes and get a free trip to Kanagawa, Japan to view the exhibition.

Sunday, September 21, 2008

Who wanna pakat with me?

Tomorrow I am gonna find Pn. Aslinda to hand in my entry for the whatever-japanese-name art competition. Apparently she changed the deadline to last Friday, when everyone thought it was gonna be on the 25th. So yeah. ~.~

If she doesn't accept it... well.... I'll go post it myself >.<

Here's a sneak preview.

haha, it looks rather blur. My photography skills suck.

Thursday, September 18, 2008

IMMA BORED.

Bah. So many things to do in one day ._. I've even drawn up a list and named it Pendidikan Membuat Senarai Kerja =.=

Feeling a tad happy cuz I ordered two Scholastic books today =)

I shall go and satisfy my urge to watch Happy Tree Friends. Tata!

Tuesday, September 16, 2008

Graphics =D

Bum Looker
Awesome MySpace Comments / Myspace Layouts




Roller Coaster Barf
MySpace Graphics / Free Myspace Layouts



Haha, the weird thing was that jo was talking about this today =D

Like the NEW twmplate? That's one thing off my To-Do List =D BLISS, I TELL YOU. Though it's feeling very short-lived haihz.

Monday, September 15, 2008

x.x


stressed out now. I think I'm on the verge of a friggin' burnout -_- I DON'T have enough sleep and I have mood swings all the time, darn.

Project deadlines and exams comin' up.

Should I put the blog on hiatus?

Sunday, September 07, 2008

This is so deja vu.

I have that friggin sense of deja vu returning T_T

First, for some reason last nite while I was doing my sivik web layout I had this uncontrollable urge to look at princess hours pictures. So I did.

Then, this afternoon when I went to Martin my friends were talking about Princess Hours also =O We all agreed it was an awesome show and Prince Lee Shin is better than Lee Yul. Lol.



omg the teddy bears in that show darn cute you know =D even got one episode the princess and the royal family's grandmother (chey I forgot her name =x) went to this teddy bear factory / touristy place.

Nyahahahaha.

Thursday, September 04, 2008

The SO SO SO SO DELAYED BIRTHDAY POST x.x

Ok this post is like, a month after my birthday T__T

So here are the pressies. Birthday celebrations weren't much to speak of, so yeah.

Xi Men's great big fluffy heart! =D It 'teman's me to sleep every night hahaz.

Rachel's fluffy dog. I <3!!!! It's sleeping wif the teddy Vindhya gave to me like, two years ago o_o
Jo's handmade pressie... say you agree with me that it looks awesome.

Kaykay's present!!! So sparklyyyy!!!

YAY! Haha, not telling who bought this =D It's P&C! Go pester Jo Ann!

Vindhya's present! Still haven't worn the pair of crowns =x

Gan and Bryan's (they paid half each) pressie... Sorry, I didn't edit this one at all. Too lazy lols. And they're my good friends, ok =.= don't be so narrow-minded, sheesh.

Ivy's stress ball! Lol =D I will go kemek it now.

ok I'm done. I'm lousy at birthday posts T___T